Noviteti

Najbrži na svijetu – Australijski superautomobil ozbiljno prijeti Bugatti Veyronu (FOTO)

Uz dva spojena motora 7.0 V8 sa po 600 KS nameće se kao kandidat za titulu najbržeg automobila na svijetu. Iako još nema ni ime, njegov idejni stvaratelj, 67-godišnji Paul Halstead ne odustaje od namjere da njime pokuša poniziti Bugatti Veyrona, referencu kad su u pitanju automobili ekstremnih performansi.

No image - Haber.ba


"Giocattolo" Paula Halsteada (Foto: Facebook)

Halstead, koji se obogatio IT biznisom, isto je pokušao i 80-tih kada je stvorio model imena Giocattolo (zadnja slika). Iza egzotičnog naziva zapravo se krila Alfa Romeo Sprint, koja je bila detaljno modifikovana i prilagođena ugradnji centralno smještenog motora V8. Uz karoserijske elemente od kevlara, kočnice Brembo i ovjes razvijen od strane Barry Locka, poznatog inženjera iz McLarenove ekipe u Formuli 1, Giocattolo je bio vrlo napredan automobil u svoje doba. Nažalost, kupaca nije bilo previše pa se od daljnje proizvodnje odustalo nakon svega 15 proizvedenih primjeraka. Sada, punih 30 godina kasnije, Halstead je spreman za novi pokušaj.

image

Jedna od njegovih kompanija – HAL, specijalizovana je za dizajn i mehaniku automobila. Osim što su bili dobavljač dijelova za De Tomaso, bavili su se i ugradnjama Fordovog V8 u trkaće verzije modela Pantera, a kasnije su stvorili koncept Holden Monaro pogonjen motorom 7.0 V8 iz Chevrolet Corvette Z06.

Upravo će taj motor Halstead iskoristiti za pogon svojeg super automobila. Ali ne jedan, nego dva! Blokovi motora bit će zakrenuti pod uglom od 45 stepeni, a V16, odnosno bolje rečeno W8 monstrum imat će zapreminu od 14 litara. S ukupnom snagom od 1.200 KS imat će dovoljno argumenata za napad na Veyrona. Pogon će biti na stražnje točkove, kako bi se uštedjelo na masi, a mjenjač će biti sekvencijalni. Šasija i karoserija bit će izrađeni od skupih, ali laganih materijala poput ugljičnih vlakana, kevlara, magnezija i raznih kompozita.

image

Službeno predstavljanje najavljeno je za 2016., a Halstead ističe kako su mu inspiracija za ovaj projekt Horacio Pagani i Christian von Koenigsegg.

(autoportal.hr)


Facebook komentari

Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove redakcije portala Haber.ba. Molimo autore komentara da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Haber.ba zadržava pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja - Više o Uslovima korištenja...
Na vrh