Hrana i piće

PROVJERITE DA LI VAŠEM TIJELU HITNO NEDOSTAJU VLAKNA: Ako ne jedete ovu hranu, rizikujete srčani udar

Nedostatak vlakna u tijelu može da dovede do zdravstvenih komplikacija a evo koju hranu bogatu vlaknima treba da konzumirate da biste spriječili bolest.

No image - Haber.ba

Za nedostatak vlakana u telu odgovorna je neadekvatna ishrana, a evo koje opasne bolesti prijete, piše “Lepa & srećna“.

Stručnjaci ističu da svaki čovjek dnevno treba da unese najmanje oko 30 g namirnica koje su bogate vlaknima. Ako redovno konzumirate hranu koja sadrži vlakna, istraživanja ističu da možete smanjiti rizik od srčanog udara, dijabetesa i različitih bolesti srca i crijeva. Simptomi koji se javljaju kod nedostatka najčešće su loša probava, otežano varenje, čvrsta stolica, bol u stomaku, nadutost i gasovi.

Najbolji lijek za prevenciju od nedostatka vlakana je adekvatna ishrana, a stručnjaci predlažu 4 koraka do ravnoteže u tijelu i dovoljnu količinu neophodnih vlakana. Prvo, za doručak jedite žitarice bogate vlaknima sa mlijekom ili vodom, a preporučuje se da izbjegavate bijeli hleb, već da jedete integralni od cijelog zrna. Takođe, pečeni ili kuhani krompir je dobar izvor vlakana, a za užinu jedite svježe ili suho voće. Hrana bogata vlaknima je dobra i za dijetu, podstiče varenje, ubrzava metabolizam i čini da duže budete siti.


Facebook komentari

Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove redakcije portala Haber.ba. Molimo autore komentara da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Haber.ba zadržava pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja - Više o Uslovima korištenja...
Na vrh