Moda i ljepota

LJUDI PLAĆAJU BASNOSLOVNE SUME ZA BRENDIRANE PROIZVODE: Ovaj dizajnerski trojac u Londonu mijenja historiju. Oni će sve naopako…

Dva Estonca i jedan Nijemac osnovali su firmu u Londonu s neobičnim ciljem: proizvode luksuzne poslovne torbe, ali bez ikakvih imena, loga ili bilo kakvih oznaka koje bi upućivale na to čiji je to dizajn.

Torbe - Estonianworld.com

Ovaj trio, dizajner Oliver Ruuger, istraživač održivosti Markus Vihma i zanatlija iz četvrte generacije zanatlijske porodice Volker Koch, odlučili su napraviti nešto posve drugačije i dosad nepoznato u svijetu mode, piše “Jutarnji“…

U svijetu modnog diktata, jedna od najbitnijih stvari je slijediti najnovije trendove, koji će onda osugurati da neko bude prepoznatljiv baš po brandu i trendu koji je taj brand postavio. I zato modne kompanije čine sve što mogu da brendiraju svoje proizvode. Osnivači silent goodsa kažu da žele pokrenuti nešto upravo suprotno, isporučivati visokokvalitetne proizvode oslobođene distrakcije koje proivode brandovi. Dizajnerski teret je nepotreban, smatraju oni, te namjeravaju preskočiti tako utaban, tradicionalni put do kupca.

Industrija te tjera da funkcioniraš na tačno određen način, tako sistem jednostavno funkioniše. U Silent goodsu želimo kreirati proizvod tačno onako kako mislimo da treba, bez ikakvih uticaja izvana. I to baš zato jer sam prošao, i došao, iz te industrije i tog sistema“, kaže Ruuger. Ruuger je od 2011. vodio svoj modni studio NAMESAKE. Sada njih troje želi stvarati proizvode kao ljudi, a ne kao kompanija ili brand.

Njihov proizvod nema logo, niti je brendiran – upravo time žele poružiti da je bitna kvaliteta, a ne “kuća”. Istinska vrijednost treba biti bazirana na tome KAKO se nešto proizvodi, a ne KO to proizvodi. Oni žele proizvesti najbolju torbu – koja će trajati cijeli život. “U industriji se najčešće priča o izgradnji brenda, a ne o proizvodnji proizvoda. Ali, kao kupac, ja ne želim brand, ja želim proizvod, objašnjava Ruuger njihov koncept.

Njihova kompanija ima još jedan cilj, u svakom aspektu slijediti koncept održivosti. Ovo uključuje i materijale, samo najbolji prirodni materijali će činiti njihove torbe.

Svoje proizvode prodavat će direktno kupcima, a najviše se oslanjaju na tzv. gerila marketing, ili usmeno predanje. Tako će im ostati više kapitala za ulaganje u proizvod.

“U konačnici, i cijena naših proizvoda će biti znatno niža od sličnih brendiranih, jer ćemo izbjeći toliko nepotrebnih koraka u procesu“, zaključuje Ruugers.

Trenutno su se orijentisali na proizvodnju luksuznih kožnih poslovnih torbi, ali ne isključuiju niti mogućnost da počnu upotrebljavati neke druge materijale, sve dok udovoljavaju uslovima kvalitete. A oni su ih postavili visoko.

Svijet se mijenja, i ritam života se mijenja. Došlo je vrijeme za nove stvari. priče se ne zaustavlja na proizvodu, važan je cijeli proces“.

Hoće li uspjeti, ili su preradikalni i ispred svog vremena, pokazat će kupci.


Facebook komentari

Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove redakcije portala Haber.ba. Molimo autore komentara da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Haber.ba zadržava pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja - Više o Uslovima korištenja...
Na vrh