Zdravlje

Dijeta s lubenicom – U 5 dana tijelo spremno za plažu

Niti jedno voće ne asocira na neko godišnje doba tako glasno kao što to lubenica čini s ljetom.

No image - Haber.ba


Lubenica (Foto: zadovoljna.hr)

Iako bi se ona zbog pripadnosti porodici tikvi trebala držati u ladici za povrće, njezina slatkoća joj je svakako osigurala vodeće mjesto na ljestvici omiljenog ljetnog voća. A osim što može zamijeniti desert, također može pomoći u gubljenju kilograma. Donosimo vam dijetu s lubenicom uz koju možete smršavjeti 5 kilograma

Lubenica zbog visokog postotka vode te skromne kalorijske vrijednosti od svega 20 kalorija na 100 grama kao i zbog osvježenja kojeg pruža na visokim temperaturama, mnogima je najdraže voće u ljetnim mjesecima.

Upravo je to doba godine kada smo najviše osjetljivi na kilograme i izgled svoga tijela, jer sva ‘neposlušnost’ u prehrani i načinu života tada dolazi na vidjelo.

Ako želite smršavjeti nekoliko kilograma prije nego li se skinete u kupaći kostim za nekoliko dana ili koji tjedan, u tome će vam pomoći redovito kretanje, plivanje ili bilo koja druga fizička aktivnost i – dijeta s lubenicom.

Zbog vitamina A,C i B6 te minerala kalija kojima obiluje, dijeta s lubenicom neće osiromašiti dnevni unos potrebnih tjelesnih zaštitnika, a njezino diuretičko djelovanje pobrinut će se da se u organizmu spriječi zadržavanje viška vode.

Doručak je isti svako jutro: Jedna kriška lubenice, 50 grama tosta, šalica (ohlađenog) čaja.

Svakoga dana popijte po 12 čaša vode, čaja ili svježe cijeđenog voćnog soka.

1. DAN
Ručak: 100 dkg kuhane govedine, 100 grama kuhane riže s umakom od rajčice, kriška lubenice.

Večera: 50 dkg sira, 1 kriška tosta, lubenica po želji.

2. DAN
Ručak: Kriška tosta, 50 dkg kuhanih pilećih ili purećih prsa, 1 kriška lubenice

Večera: 100 dkg kuhane ribe ili s roštilja, 1 kriška tosta, 1 kriška lubenice

3. DAN
Ručak: 30 dkg špageta sa sirom i rajčicom, lubenice po želji

Večera: miješana salata od rajčice, krastavaca, paprike, luka i zelene salate, 1 kriška lubenice

4. DAN
Ručak: Juha od povrća, 1 kriška tosta, 50 gr kuhane piletine, 1 kriška lubenice

Večera: 2 kuhana krumpira s parmezanom, lubenice po želji

5. DAN
Ručak: 50 dkg kuhane govedine sa šampinjonima, lubenice po želji

Večera: 50 grama svježeg sira, 2 kriške tosta, lubenice po želji.

(zadovoljna.hr)


Facebook komentari

Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove redakcije portala Haber.ba. Molimo autore komentara da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Haber.ba zadržava pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja - Više o Uslovima korištenja...
Na vrh