Zdravlje

Novi fitnes hit – Dijeta dubokog disanja (VIDEO)

Ako vam je muka od zelene salate i limuna, nova vijest iz Japana možda vam ulije nadu da ćete se konačno riješiti suvišnih kilograma.

No image - Haber.ba


Dijeta dubokog disanja (Foto: youtube)

Bivši glumac Miki Riosuke tvrdi da je izgubio 13 kilograma i 12 cm u obimu struka za samo sedam nedjelja tako što je praktikovao dijetu dubokog disanja.

Riosuke (55) kaže da je sve što treba da se radi prema ovom programu dva minuta koncentrisanog dubokog udisanja, a zatim naglog izdisanja.

Guru objašnjava da je dijetu osmislio greškom, dok je vježbao tehnike disanja kako bi ublažio bolove u leđima.

Vježbajući, primijetio je da gubi kilograme.

Osoba koja je na ovoj dijeti treba da zauzme specifičnu pozu, prije nego što tri sekunde udiše vazduh, a onda ga snažno izdahne u trajanju od sedam sekundi.

Riosuke tvrdi da za samo dva do pet minuta takvog vježbanja dnevno mogu da se vide dobri rezultati.

Prva poza podrazumijeva zatezanje muskulature zadnjice, dok stojite u raskoraku s jednom nogom ispred prebacujući težinu na drugu.

U ovoj pozi, vežbač udiše vazduh tri sekunde, dok diže ruke iznad glave. Prilikom izdisaja, treba napeti sve mišiće.

Drugi način ove dijete, podrazumijeva uspravno stajanje sa zategnutom zadnjicom i stavljanje jedne ruke na stomak, a druge na donji dio leđa.

Džil Džonson, osoba koja je napravila program Oksisajz, takođe zasnovan na tehnikama disanja objašnjava: “Masnoća se sastoji od kiseonika, ugljenika i vodonika. Kada kiseonik koji udišemo dospije do molekula masti, on ih razlaže na ugalj dioksid i vodu.

Krv zatim preuzima ugalj dioksid, otpadni proizvod naših tijela, i vraća ga u pluća na izdisanje. Što naše tijelo koristi više kiseonika, više masnoće sagorijevamo”.

Riosukeova dijeta navodno povećava mišićnu izdržljivost i ubrzava metabolizam povećavajući nivo kiseonika u krvi.

Ipak, većina stručnjaka smatra da dva minuta dnevno nisu dovoljna za rezultate koje garantuje japanski guru.

Ričard Godfri, ljekar Britanskog olimpijskog medicinskog centra kaže da je efikasnost ove tehnike vrlo sumnjiva.

“Srednje do visoko intenzivna aktivnost, poput veslanja, energične šetnje ili trčanja tokom dužeg vremenskog perioda jedini su načini za sagorijevanje masnoće i ubrzavanje metabolizma.

Duboko disanje i lagane vježbe tokom pet minuta dnevno neće sagorjeti dovoljno kalorija da transformišu oblik tijela”, kaže on.

Štaviše, profesor Jan Mekdonald, profesor na Fakultetu biomedicine u Derbiširu upozorava da duboko udisanje može učiniti više štete nego koristi.

“Preduboko udisanje i izdisanje može poremetiti ravnotežu između ugalj dioksida i kiseonika u tijelu koja je potrebna radi neutralisanja krvi. To može dovesti do vrtoglavice, pa čak i padanja u nesvijest”, kaže on.

(cafe.ba)


Facebook komentari

Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove redakcije portala Haber.ba. Molimo autore komentara da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Haber.ba zadržava pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja - Više o Uslovima korištenja...
Na vrh