Zdravlje

Što je potrebno za dobar start – Ne uspijevate smršavjeti? Evo kako trebate započeti

Gubitak suvišne težine je izazov, no uz pravo stanje uma lakše ćete ga svladati.

No image - Haber.ba


Ilustracija (Foto: arhiva)

Osjećaj sreće i mala razina stresa igraju veliku ulogu u sposobnosti neke osobe da izgubi na težini. Da biste lakše održali oba poželjna stanja, najmanje što možete poduzeti je:

1. Počnite vježbati

Vježbanje potiče izlučivanje endorfina koji smanjuje stres i potiče dobro raspoloženje.

2. Nazovite prijatelja

Ma što god da vas muči, nazovite prijatelja i požalite mu se. Tako ćete smanjiti razinu stresa.

3. Prestanite se kritizirati

Ako ste nezadovoljni sobom ili izgledom svog tijela, od negativnih misli ćete imati samo veće štete. Zaustavite sve negativne misli i svaki dan napišite nešto lijepo o sebi.

Iz američke Akademije nutricionista predlažu kako se pripremiti za gubitak težine:

1. Fokusirajte se na uzimanje dovoljno hrane i tekućine kako biste podmirili, ali ne i premašili kalorijske potrebe tijela.

2. Odvojite vrijeme za planiranje obroka i međuobroka kako biste uzimali kvalitetniju hranu.

3. Vodite dnevnik svega što pojedete kako biste imali uvid koliko stvarno hrane i pića unosite u organizam.

4. Razmišljajte o tome kako biste više vježbali.

5. Ograničite unos dodatnih masti i šećera (koje stavljate u kavu, salatu ili mažete na kruh).

6. Držite se malih porcija, posebno ako je u pitanju vrlo kalorična hrana.

7. Češće jedite hranu pripremljenu u vlastitom domu, a ako već jedete vani, kupite zdraviju hranu nego inače.

(magazin.net.hr)


Facebook komentari

Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove redakcije portala Haber.ba. Molimo autore komentara da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Haber.ba zadržava pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja - Više o Uslovima korištenja...
Na vrh