Zdravlje

Naučnici ih ''raskrinkali'' – Pravila kojih se ne morate držati tokom dijete

Mnogo onoga što mislimo da znamo o dijeti nije tačno, pa ne dobijamo željene efekte. Zato su naučnici ''raskrinkali'' nekoliko glavnih pravila dijete.

No image - Haber.ba


Dijeta (Foto: haber.ba)

Preskočite doručak ako hoćete

Jedno od najpoznatijih je da se doručak ne smije preskakati. Istina je da nijedan obrok nije ništa važniji od drugog. Najvažnije je da unesete onoliko kalorija koliko je potrebno vašem organizmu u toku dana.

U redu je obilno večerati

Nekoliko različitih istraživanja o tome došlo je do istog zaključka: vrijeme u koje jedete nije važno. Nećete se ugojiti ako jedete kasno uveče – to će se desiti samo ako kasno uveče jedete previše.

Broj obroka ne utiče na metabolizam

Preporuka je da se jede više manjih obroka u toku dana. Ali francuski istraživači došli su do zaključka da takav način ishrane ne daje bolje rezultate.

Unosite ugljene hidrate

Ugljeni hidrati su dugo smatrani glavnim krivcima za gojaznost. Međutim, ako ih isključite u potpunosti, hormoni koji regulišu gubljenje težine mogu se poremetiti, a na taj način smršaćete teže.

Vježbanje na prazan stomak

Bitno je da jedete prije vježbi, ali to “prije” ne znači “neposredno prije”, jer će vam, sa jedne strane biti muka u toku vježbanja, a, sa druge strane, hranljive materije neće dospjeti do mišića tako brzo.

Proteina nikad nije previše

Ako ste zdravi, možete unositi koliko god hoćete proteina bez opasnosti po zdravlje. Šta više, proteini dobro utiču na rad metabolizma.

(b92)


Facebook komentari

Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove redakcije portala Haber.ba. Molimo autore komentara da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Haber.ba zadržava pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja - Više o Uslovima korištenja...
Na vrh