Zdravlje

Izgubite do 3 kg – Trodnevna dijeta sa pomorandžama

Ukoliko se budete pridržavali sljedećeg plana ishrane, za tri dana možete da izgubite dva do tri kilograma.

No image - Haber.ba


Pomorandža (Foto: haber.ba)

Postoji još jedna varijanta dijete sa pomorandžama. Umjesto tronedeljne dijete na bazi ove voćke, možete da se odlučite i za trodnevnu. Vodeći se ovim načinom ishrane, možete izgubiti 2 do 3 kilograma.

Prvi dan

Za doručak pojedite parče bijelog hljeba, jednu pomorandžu, 100 g ovsenih pahuljica skuvanih u ključaloj vodi.

Ručak: 2 parčeta hljeba sa mekinjama, parče lososa sa zelenom salatom i limunovim sokom. Nakon toga možete da se zasladite sa mješavinom od 100 g jogurta, jednom pomorandžom i jednom kašičicom meda.

Večera: mala porcija džigerice na malo ulja propržena sa šampinjonima, šaka malina (ili nekog drugog bobičastog voća) sa jogurtom, jedna pomorandža.

Drugi dan

Za doručak pojedite parče bijelog hljeba sa tankim namazom putera, jedno bareno jaje i 100 ml soka od pomorandže.

Ručak: malo kuvane boranije, salata, hljeb sa puterom i jedna pomorandža.

Večera: parče sušenog mesa, pire od krompira, izdinstane tikvice i šargarepa. Jedna čaša jogurta, 100 g svježeg ananasa i jedna pomorandža.

Treći dan

Za doručak pojedite dva parčeta hljeba i putera, dva komadića sira i parče dinje.

Ručak: malo salate od cvekle, šargarepe i zelja, porciju pirinča sa govedinom, jedna pomorandža.

Večera: kuvana piletina sa paprikom, obareni prokelj i brokoli, jedna pomorandža.

Dijete sa pomorandžama možete da se pridržavate ne više od dva puta mjesečno. Ko je alergičan na citruse, nikako ne smije da primjenjuje ovu dijetu, a ukoliko vam se pojavi crvenilo na koži, obratite se ljekaru.

(kurir)


Facebook komentari

Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove redakcije portala Haber.ba. Molimo autore komentara da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Haber.ba zadržava pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja - Više o Uslovima korištenja...
Na vrh