Zdravlje

Zdrav i dugotrajan gubitak kilograma – Probajte Madonninu dijetu!

Madonina dijeta je vrlo jednostavna, zdrava i donosi dugotrajan gubitak kilograma. Iako ima 55 godina popularna pjevačica ima savršenu liniju. Pročitajte kako ona to postiže.

No image - Haber.ba


Madonna (Foto: arhiva)

Ovaj režim ishrane specijalno za Madonu je napravio Rej Kibartas, njen lični trener i nutricionista. Zanimljivo je da su Madonina najveća slabost slatkiši (a kome nisu?). Zato joj je dozvoljeno da, s vremena na vrijeme, prevari dijetu sa malo slastica.

Madonina dijeta dozvoljava kršenje pravila. Malo neobično? Pa, možda i ne. Stalna zabrana nekih namirnica i jela, koje volite najviše ne može biti dobra ni za psihu niti za istrajavanje u određenom programu, koji ste sebi zacrtali. Na taj način postajete podložniji stresu i depresiji. Svi vole taj mali greh, kršenje pravila.

Ovo definitivno nije brza dijeta, ali je zdrava i dugotrajna. Sa njom za sedam dana možete izgubiti tek 1 kilogram. Trebate imati na umu da je ovo najpreporučljiviji način mršavljenja, posebno ukoliko želite da zadržite novu liniju. Ukoliko želite brz način mršavljenja, moraćete potražiti drugi program.

Madonina dijeta ima osnovno pravilo – masti, proteine i ugljene hidrate zadržite u odnosu 30:30:40.

Ugljeni hidrati moraju biti složeni (povrće, voće, cjelovite žitarice), a ne “brašnasti”, lošiji (bijeli hljeb, bijela riža, prženi krompirići, šećer, tjestenina, kolači, …).

Masti su obavezne, jer smanjuju osjećaj gladi, stimulišu rad mozga i daju vam osjećaj zadovoljstva.

Na kofein zaboravite, a da bi ste održali zdrav odnos (masti, proteini, ugljeni hidrati), jedite punu šaku proteina, a uljenih hidrata duplo više. Prelive za salate i ulja koristite umjereno.

Madonina dijeta – primjer menija

Doručak –tost sa dva bjelanjka i jednim jajetom; jabuka, narandža ili kruška

Ručak – pileća ili ćureća prsa u sendviču sa hljebom od celovitih žitarica i malo majoneze.

Večera – jedna porcija proteina (riba, pileća prsa ili nemasna govedina), mnogo povrća, mala porcija tjestenine od cjelovitih žitarica i pola malog pečenog krompira.

Što se tiče vježbi, trebaće vam ih mnogo – sat vremena svaki dan. Najidealnije bi bilo da 45 minuta radite aerobne vježbe, poput hodanja, plivanja ili vožnje biciklom i 15 minuta anaerobnih vježbi – trening sa otporom, dizanje tegova ili aerobik.

Ukoliko ne možete ići u teretanu ili nemate tegove, možete raditi bilo koje vježbe, ali cijeli jedan sat, svaki dan. Zaprepastili bi ste se koliko samo sat vremena šetnje sa psom, svaki dan, može da učini za vaše tijelo nakon 6 sedmica.

(lpm)


Facebook komentari

Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove redakcije portala Haber.ba. Molimo autore komentara da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Haber.ba zadržava pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja - Više o Uslovima korištenja...
Na vrh