Zdravlje

Otklonite neugodne simptome – Jeste li čule za PMS dijetu?

Hrana koju konzumirate prije ciklusa može otkloniti neugodne simptome.

No image - Haber.ba


Dijeta (Foto: Arhiva)

DORUČKUJTE. Preskakanje zdravog jutarnjeg obroka naglo spušta nivo šećera u krvi i pogoršava raspoloženje. Kombinacije proteina i ugljikohidrata, kao što su maslac od kikirikija i kifla ili jaja s raženim tostom, spasit će vas od loših trenutaka.

JEDITE LOSOS I ORAHE. Oni sadrže velike količine omega-3 masne kiseline koja stabilizira hormonske poremećaje zaslužne za probleme tijekom PMS-a. Potrudite se pojesti barem nešto od toga dan prije menstruacije. Drugi izvori omega-3 masnih kiselina su masne ribe (kao što je bakalar) i špinat.

SMANJITE KOFEIN. On povećava razinu hormona uzročnika stresa, a dodatni stres je posljednje što vam treba u tim danima „rastrojstva“.

POPIJTE MAGNEZIJ. Ovaj mineral ima smirujući efekt i neutralizira razdražljivost. Ima ga u integralnim žitaricama, ali koristite ga i u tabletama.

(cosmopolitan.hr)


Facebook komentari

Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove redakcije portala Haber.ba. Molimo autore komentara da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Haber.ba zadržava pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja - Više o Uslovima korištenja...
Na vrh