Zdravlje

Super namirnice – Ne može zdravije od ovog, to doktori jedu

Zdrava prehrana može vam spasiti život, a koje su to namirnice koje su najbolje od najboljih otkrio je Tasneem Bhatia u svojoj knjizi What Doctors Eat (Što doktori jedu).

No image - Haber.ba


Šipak (Foto: Haber.ba)

Grahorice

Prepune su antioksidanata, proteina i vlakana pa pomažu u smanjenju rizika od dijabetesa, srčanih bolesti pa čak i pretilosti. Grahorice čiste toksine, kolesterol i estrogen iz vašeg tijela.

Zeleni čaj

Pun je antioksidativnih polifenola, a studije pokazuju kako zeleni čaj može smanjiti rizik od raka debelog crijeva, dojke, želuca, pluća i prostate.

Šipak

To je jedna od super namirnica i to s razlogom. Njegove sjemenke pune su važnih aminokiselina i minerala koji su dobri za imunitet poput cinka, koji mogu smanjiti kolesterol i zaštititi vašu kožu od sunčevih opeklina.

Borovnice

Od svih bobica borovnice ima najviše antocijana, snažnog antioksidanta koji mu daje plavu boju. Samo jedna šalica borovnica tjedno može smanjiti rizik od dijabetesa za čak 23 posto. Savjet ekstra: kupite eko borovnice dok im je sezona i zaledite ih tako da ih imate i preko cijele godine.

Jaja

Dobra su za mozak i poboljšavaju vašu energiju, raspoloženje i budnost. Bogata su B vitaminom važnim za funkcioniranje stanica. Jaja koja su snijele kokoši koje nisu uzgajane u kavezima imaju za trećinu manje kolesterola i šest puta više vitamina D.

Kefir

Baš kao i jogurt kefir je pun proteina i kalcija, a pomaže i za skidanje kilograma.

Jabuka

Bogata je vlaknima i to onim koji smanjuju kolesterol, a dobra je i za vaš struk. No, važno je da jedete eko jabuke, naime ovo voće je na vrhu popisa voća koja se najviše tretiraju pesticidima.

Orasi

Starijim ljudima koji su konzumirali hranu bogatu vitaminom E i omega 3 kiselinama, nutrijentima uobičajenim za orahe, mozak se manje smanjio. Orasi pomažu i u sagorijevanju kalorija.

Kokosovo ulje

Pomaže ojačati metabolizam, a ne opterećuje srce. Najbolje da koristite što manje rafiniran oblik.

Avokado

Avokadov spoj masnoća i vlakana pomaže vam da se duže osjećate siti. Plus dodavanje avokada u salatama moglo bi vam pomoći u poboljšavanju apsorpcije ostalih sastojaka salate, poput špinata, mrkve i zelene salate.

Kava

Kava je jedan od najbogatijih prirodnih izvora antioksidanata na planetu. Studije pokazuju da kava smanjuje rizik od raka dojke i jetre. Kofein iz kave ubrzava metabolizam za 16 posto.

Mango

Pun je vitamina A i E te smanjuje rizik od srčanih bolesti. Pomaže u probavi proteina, piše healthyliving.msn.com.

(net.hr)


Facebook komentari

Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove redakcije portala Haber.ba. Molimo autore komentara da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Haber.ba zadržava pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja - Više o Uslovima korištenja...
Na vrh