
State Department (Foto: arhiva)
Dužnosnici američkog Ureda za međunarodne informativne programe neobjašnjivo su potrošili nevjerojatnih 630.000 dolara kako bi osigurali Facebook ‘lajkove’.
Novac na kupnju ‘lajkova’ potrošen je između 2011. i ožujka 2013. godine. Broj fanova na njihovoj Facebook stranici time je narastao sa 100.000 na više dva milijuna.
Ipak, zaposlenicima ureda ovo se nije svidjelo,a stvarni broj fanova vjerojatno je mnogo manji od prikazanog.
“Mnogi su u uredu kritizirali oglašivačke kampanje kao ‘kupovanje fanova’ koji su možda nekad kliknuli na oglas ili ‘lajkali’ fotografiju, međutim nemaju pravog interesa za temu i nikad se dalje nisu angažirali”, rekao je glavni inspektor, a prenosi Washington Examiner.
Cijela afera je pogoršana činjenicom da je ovaj ured zapravo priznao da cijela kampanja nije bila niti osobito uspješna. Naime, veliki broj ‘lajkova’ ne dolazi od ciljane publike ovog ureda, a samo 2% fanova aktivno sudjeluje na Facebook stranici svojim ‘lajkanjem’, komentiranjem i sl.
Washington Examiner piše da razni uredi State Departmenta imaju preko 150 računa na društvenim mrežama koji nisu koordinirani te se mnogi od njih preklapaju.
Možda najveće pitanje koje se postavlja u ovoj priči je; zašto dovraga State Department treba rasipati novac na rast svoje korisničke baze na Facebooku? Što time dobija?
(net.hr)
