Nauka

Gore ne može – Šest izgovora zbog kojih ostajete debeli

Mršavljenje ne mora biti prenaporno ni za novčanik, ni za psihu, a ni za želudac. Ali, raznorazni izgovori vam ne dopuštaju ni da pokušate. Pogledajte neke učestale.

No image - Haber.ba


Dijeta (Foto: Ilustracija)

1. Imam previše obaveza

Posao vam je zahtijevan ili su vam djeca bolesna pa nemate vremena da kupujete i kuhati zdravu hranu?

Dr. Keri Glasman, autorica knjige “O2 Diet”, ističe da je uporno sprovođenje zdravih navika, poput zdrave ishrane i vježbanja, čak i kad vam je raspored prava ludnica, tajna dugoročnog uspjeha.

Dr. Glasman savjetuje da navijete alarm na satu ili računaru da bi vas upozorio kada je vrijeme za jelo, tako da kasnije ne budete jako gladni.

U zamrzivaču uvijek držite povrće. U tom slučaju ćete i onda kad je gužva moći moći da pripremite zdrav i niskokaloričan obrok.

U posudi na poslu uvijek držite nešto voća ili orašastih plodova.

Namirnice uveče uvijek izvadite iz zamrzivača, tako da sutra odmah možete da počnete da kuhate.

A ako vam vježbanje bude prioritet i kad ste prezaposleni, imaćete više snage da se nosite sa stresom.

Na vježbanje gledajte kao i na poslovni sastanak.

2. Uvijek mi se vrate svi kilogrami

Ako ste već ranije bili na dijeti i imate loše iskustvo, započeti novu umije da bude problem.

Ali, prijašnja dijeta nije bila uspješna zato što to nije bila ishrana koja se može sprovoditi doživotno. Treba da sjednete i analizirate svoju ishranu i napravite promjene kojih se možete pridržavati.

Zatim sastavite popis principa kojih ćete se pridržavati.

Ne pretjerujte, a promjene uvodite postepeno, nakon što savladate neke lakše.

Recimo, ako svaki dan jedete slatkiše, izbacite ih iz jelovnika barem jedan dan, ili smanjite unos hljeba.

Čak i ako jedete samo 200 kalorija manje na dan, nakon godinu dana ćete osjetiti promenu i izgubićete čak devet kilograma.

3. Zdrava ishrana je preskupa

Skupo je ako kupujete u prodavnicama zdrave hrane jer ćete je tamo najčešće preplatiti.

Srećom, voće i povrće na pijaci i nije toliko skupo. Zapravo, ako samo malo razmislite, mogli biste i da uštedite.

Ali, prvenstveno kupujte sezonsku ponudu na lokalnoj pijaci.

Jedite što manje prerađenu hranu, a umjesto slatkiša kupujte orahe i bademe.

4. Na dijeti se izgladnjujem

Ako ste na dijeti i gladni ste, vjerovatno ste na vrlo nerealnom programu.

Ne treba da gladujete, već treba da jedete normalnije.

Naučite da prepoznate pravu glad i da je razlikujete od navike da nešto gricnete.

Češće pijte vodu, pa nećete miješati osećaj žeđi i glad.

5. Nemam vremena za kuhanje

Ljudi kažu da nemaju vremena za kuhanje, ali pravim kuhanjem zapravo dobijate na kvalitetu i dužini života.

Samo 20 minuta kuhanja će biti dovoljno da spriječite unos nepotrebnih kalorija na kiosku sa pecivima ili brzom hranom.

Studije su pokazale da ljudi koji kuhaju kod kuće u pravilu jedu zdravije i imaju manje kilograma nego oni koji jedu u restoranima.

6. Od vježbanja sam umoran/na, a ionako nemam snage

Vi se šalite?

Vežbanje nije lako, ali kasnije zapravo imate više snage nego prije njega.

Svoje tijelo osnažujemo spavanjem, hranom i vežbanjem.

Srce pumpa snažnije, toksini se brže izbacuju i brže se zagrijevamo.

Osim toga postajemo sigurniji u sebe.

Ako ste sasvim zanemarili vježbanje, počnite sa svakodnevnim laganim istezanjem.

(trojka.rs)


Facebook komentari

Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove redakcije portala Haber.ba. Molimo autore komentara da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Haber.ba zadržava pravo da obriše komentar bez prethodne najave i objašnjenja - Više o Uslovima korištenja...
Na vrh